Повернути гроші за неякісний товар мукачівці допомогла працівниця Мукачівського місцевого центру

Деталі
Перегляди: 902
Share

Днями на адресу директора Регіонального центру з надання безоплатної правової допомоги в Закарпатській області Василя Попадинця надійшов лист-подяка. Мешканка Мукачева Ганна Когут висловила щиру вдячність за професійні дії начальника відділу правопросвітництва та взаємодії з суб’єктами надання безоплатної первинної правової допомоги Мукачівського місцевого центру Мирослави Пилипчинець. У місцевий центр жінка звернулася з проханням надати консультації, як їй діяти у наступній ситуації: вона ще 02.03.2016 року придбала морозильну камеру «Гореньє» вартістю 11200 грн. у ТЦ «Техно-Карпати» в м.Мукачеві, яка виявилася неякісною, тому повернула товар у магазин. Проте на письмову заяву Ганни адміністрація торгового центру не реагувала. Мукачівка двічі зверталася до Держінспекції з питань захисту прав споживачів у Закарпатській області, проте у відповідь отримала листи від 16.03.2016 та 29.04.2016, що вони з якихось причин не можуть перевірити ТЦ «Техно-Карпати».

І лише завдяки професійній роботі фахівця Мукачівського МЦ, Мирослави Пилипчинець, питання нарешті вдалося вирішити: через 5 місяців зволікань ТІ «Техно-Карпати» повернуло гроші в повному обсязі за придбаний неякісний товар, і вибачилося за зволікання.

Ганна Когут висловлює щиру вдячність Мирославі Пилипчинець, та всій системі безоплатної правової допомоги на Закарпатті в її особі. Бо переконалася, що тут і справді можна отримати дієву допомогу.